Solørslitern’n!

Baronen og meg kjører løp sammen for første gang! Foto: livredd.info

Baronen og meg kjører løp sammen for første gang! Foto: livredd.info

Det ble ikke så mye slit, heller mye moro og enda mer støv i Solørsliter’n. Særlig artig var det at Baronen og jeg kjørte vårt første løp sammen. Det skulle vise seg å bli en konkurranse mellom ham og meg.

Jeg tok starten for jentene men var som vanlig ikke tøff nok i første sving. Ergo fikk jeg hele støvskya fra hun som snek inn foran meg, og da var det gjort. Ble liggende litt bak, følte at alle gupene (humpene og dumpene) ville ta livet av meg etter en halv runde, og farten ble heller i snilekategori. Nyrene verket og jeg fryktet lenge at dette ikke ville gå. Men så løsnet det et sted underveis, og rundetidene gikk bare ned og ned. Da jeg uti andre runde fikk selskap av Baronen ble det en lek mellom katt og mus i halvannen time. Kjempemoro!
Jeg hadde mistanke om at han ikke var i spesielt god form, og brukte det til min fordel. Vi kjempet om hverandre hele veien inn til mål. Og over målstreken lå han akkurat tre cm foran meg. Jeg hadde virkelig kost meg hele veien, og følte at jeg mestret alt som kom i min vei. Jeg ble derfor noe overrasket da han var den som utbrøt: – Det er det j….vligste jeg har vært med på. Så hardt! Så mye gup, trudde aldri jeg skulle komme til mål!

Her er noen få bilder fra løpet  :)

This slideshow requires JavaScript.

Dette innlegget ble publisert i Enduro. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

