In between

Fantastisk tur!

Fantastisk tur!

Jeg er akkurat midt i mellom alt. Midt i livet, midt i mellom to løp. Midt oppi en haug med arbeid. Midt i mellom vinter og vår. Ørene mellom to høye skuldre. Midt i kaos, men ikke midt i smørøyet…

Tro ikke at jeg har ligget på latsida – livet har bare vært altfor overveldende siden november. Jeg har jobbet frivillig omtrent 15 timer i uka – sånt tar på. Resultatet er at endurosporten i Norge er på beina og i beste velgående. Vi har en arbeidsgruppe som fungerer veldig godt, og det er gjort noen viktige grep. Jeg har vært på aktivitetslederkurs (og arrangert kurset – on my own…) – jeg har vært på arrangørkonferanse (og arrangert konferansen, nesten on my own…). Det første norgescupløpet var på Lunner i februar. Lenge siden jeg har gruet meg så mye til noe. Jeg var så ufattelig sliten etter all jobbinga, men tross en clutch som gikk føyka under løpet fikk jeg lurka meg rundt løypa hele åtte runder. Det holdt til en tredjeplass. Jeg lovte meg sjøl å senke ambisjonene for i år, men så mye som jeg trener, og så mye som jeg interesserer meg for dette, hadde det jo vært moro å lande med flagget litt over halv stang, i alle fall!

Konkurranse er dessverre ikke helt for meg. Kroppen min tåler det ikke så godt, jeg er rett og slett fragile. Ingen nyhet for de som kjenner meg godt, men når jeg fullfører har jeg jo på sett og vis vunnet, frykten tatt i betraktning.

Neste løp er 4. mai. Jeg skal helt over til Karmøy. Om du har vært på vestlandet vet du at det består av 98% berg og knauser. Jepp. Der skal jeg kjøre. Og de har en ekstremdel med dekk og stokker og det som verre er. Til å bli engstelig av. Ønsk meg alt godt – så skal jeg jobbe med å komme fram – det er nemlig slitsomt å være midt i mellom!

PS! Jeg er på #Instagram! @ktmcleopatra selvfølgelig. Og på Twitter – tror jeg. Ikke helt i gang, men nik: @ktmcleopatr – jepp, ei berte i USA har STJÅLET mitt navn med den siste a-en!!

This slideshow requires JavaScript.

Dette innlegget ble publisert i Dette er livet, Enduro og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til In between

  1. Tale Grøtte sier:

    caught in the middle! Nydelige ski- og snøbilder, jeg synes det virker så lenge siden nå som alt er regnet bort..

    • ktmcleopatra sier:

      Det var en finfin dag med deg, vi skulle absolutt hatt mange flere! Jeg har hatt veldig mange turer aleine – tror det blei minst 20 skiturer og mange herlige mil. Siste gangen på fantastisk skareføre sist torsdag morgen – altså en uke sida i dag. Jeg suste avgårde akkurat der det passet meg – skøytet som en gud oppå skaran som glitret herlig i sol. Jeg savner det allerede. Den absolutt beste terapi og treningsform. (PS – det var 18 bilder som ikke hadde kommet med i sta – de forteller litt om hva jeg har brukt tida på siste ukene…)

  2. Lalla sier:

    Herlige bilder, som vanlig!
    Jeg vil bare gi et lite vink om at jeg har värt innom her! Og at jeg lever😉
    God tur og good luck til dine konkurranser framover, fjern og när.
    Apropos fjern….ferden går til Kypros på selveste 17.mai. Solen skal varme en frossen sjel🙂

    Ketchup er godt, ja!!🙂

    • ktmcleopatra sier:

      Hyggelig at du kom på besøk, ønsker å se deg ‘live’ snart også! Ketchupen skal MB få æren av å ha spist… Jeg trenger bare ei stripe, he he. Ps! Har tonnevis av slarv, vi får nok prates…

      Syden, sukk… Høres deilig ut. Jeg har Vestlandet på tapetet, og et to timer langt mareritt. Velger sydenturer i mitt neste liv😉

  3. Alexsandra sier:

    Jag håller tummarna för dig den fjärde! Heja, heja!🙂

    • ktmcleopatra sier:

      Tack, Alexsandra!🙂 Måste byta om från dubbdäck, sen är hojen klar! Åker 70 mil på fredag, Norgescup 2 på lördag. (Känner nerverna komma vid tanken.) Hör av mig i bloggen när jag hämtat in mig efteråt. Tummarna uppåt🙂

Legg igjen en kommentar

