To år som endurofører!

På startplata
Stångebroslaget 2010

Til helgen er det to år siden jeg sto på startstreken i Stångebroslaget. Et av de største løpene i Norden. Som ble en tissetur i nød.

I år er det meget sterk konkurranse, og vi blir flere norske jenter på startstrek for første gang. Arrangøren har av ukjent grunn flyttet løpet for dame eliteklasse til søndag, sammen med eliten av gutter, noe jeg jobber hardt med å fordøye. Det er jo bedre å bli ferdig med det! Nå skal jeg ha dårlig mage helt til søndag…

Det er meldt om en «anmärkning» på vannet i Stångebro. Det betyr at vi tar med flaskevann. Her risikeres ingen flere bakterier enn de vi allerede har. Jeg kan nesten ikke vente til gnagsår i rompesprekken og dusj i iskaldt vann… men du verden så moro det skal bli! Hei på meg, da dere! Rapport fra løpet kommer i neste uke. Dersom jeg fortsatt er i god behold…

Her kan du lese om min tissetur i nød – jeg leste det selv nå, og ble faktisk litt oppglødd🙂

This slideshow requires JavaScript.

Dette innlegget ble publisert i Enduro og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til To år som endurofører!

  1. Ragnhild sier:

    Heia heia heia heia heia heia heia heia heiA heiA heIA heIA hEIA hEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEEIIAA HEEEIIIAAA HEEEEIIIIAAAA HEEEEEIIIIIAAAAA!!!!!
    Og ikke la noen av de derre elitegutta kjöre over deg!!

    • ktmcleopatra sier:

      Taaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkk! En mer utfyllende rapport kommer, må bare komme til hektene igjen. Litt problemer med å gå i dag… Jeg har nesten ikke ord for hva jeg følte underveis, men skal samle ned noen i en blogg så snart jeg klarer!!

  2. Baronen sier:

    Bra kjørt!!!

Legg igjen en kommentar

