Spy

Rømskog Motorsport x2 (Gjengitt med tillatelse av fotograf Glenn W. Olsen)

Rømskog Motorsport x2 (Foto: Glenn W. Olsen)

Det var ikke jeg som spydde. Takk og lov. Men noen hadde spydd i endurosporet. Og da jeg kom kjørende og spola opp snøen spredde spyet seg til alle kanter.

Jeg holder stand mot potetgullet. Og har ønsket popcornet velkommen. I allefall for en helg. Uka kan oppsummeres til å ha nådd mål. Som å trene et visst antall timer. Og øke belastningen på vektene (uten å spy.)

  • Mandag – hviledag (se 5 timer non-stop søpleserier på tv)
  • Tirsdag – en time hardtrening med styrke. Først tredemølle og kondisjon – belastet hardere enn sist uke. Kneet holdt, hurra!
  • Onsdag – en jævla dag. Mer fuckings snø.
  • Torsdag – måke snø i stiv kuling. Gå på ski. Dvs TRÅKKE spor fordi den jævla fuckings snøen har lagt seg oppi sporene som ble tråkka i går. 2,5 t styrke/ski/måke/tråkk
  • Fredag – er det mulig? Finnes det virkelig så inni h….te mye snø der oppe? Mer måking. Nye 2,5t med tråkk (litt teknikktest inni skogen der det ikke hadde blåst igjen spor). Mer stiv kuling. Helt sikkert fra nord.
  • Lørdag – en prøvelse med å få alt utstyret på henger – i tillegg freelancejobb selv om jeg selv skulle kjøre. Rene acrobaten blitt. Saken kommer på trykk onsdag. Kjørte et heidundrande løp. Meget stolt over å komme over Prepple Houmb på resultatlista😀 Heia meg. Ikke så dumdum den. 2,5t effektiv kjøring.
    Det var et farlig løp – høye hastigheter der tøffegutta skvatt over brøytekantene. Kjørte i hverandre og kjørte ned jentene. Skikkelig dårlig stil. Jeg gir dem karakter NULL. Pål Anders er en grepa kar, han smyger seg bare forbi. Gentleman. Takk, Pål Anders!
  • Søndag. 27 kuldegrader. JEZEZ. Venta i timesvis på at kvikksølvet skulle stige – jeg skulle jo trene!! Klokka to la jeg ut. Klokka fem var jeg hjemme. Da hadde jeg gått som et fyrverkeri i tre timer i strekk. Første gang jeg har kjent litt stølhet etter skitur. I alle fall i år. Etter å ha dusjet i 50 varmegrader i ti minutter gikk det over.
  • Resultat: 11,5 t trening denne uka.

This slideshow requires JavaScript.

Dette innlegget ble publisert i Enduro. Bokmerk permalenken.

2 svar til Spy

  1. Så KOSELIG med spy i löypa!! Jeg spyr!!!
    Så MORO at du slo Prepple?? Fikk du autografen?? Ja, for det er vel han med «Splitter Pine?» Kanskje ikke…;)

  2. ktmcleopatra sier:

    Hei, hvor enn du er i verden…
    Jeg har fått nok av rushtrafikk og passasjerer med vassent blikk.
    Deilig å sløve i skyggen, men VELDIG moro å holde seg våken og skjerpe greiene. Mas mas mas – over hele linja.

    Holdt på å spy sjøl, det reiv i nasebora og gallen lugga i spiserøret flere ganger. SPy er det verste jeg veit om! Men jeg sier som Petter Solberg: I got pigs in my dekk. Og da spola jeg meg forbi gal(le)skapen (hehe, den var finurlig om jeg må si det selv.)

    Ingen autograf. Når jeg ser ham igjen skal jeg få autografen på en edel del, ta bilde og legge ut i blogg🙂 Eller kanskje ikke.

Legg igjen en kommentar

