Treningsterapi

Ivrige damer

Tro ikke at jeg har sittet stille siden sist. Men «lokale» og elendige omstendigheter gir ikke akkurat skrivekløe. Bare treningsverk…

De siste ukene har jeg brukt tid på fysisk aktivitet når jeg har orket. Skiturer har hatt første prioritet (7t), deretter enduro (3t), og sist (men det jeg trenger mest) – litt styrke (1t). 11 utøvende treningstimer per uke, pluss noen timer med gange oppå det hele.

Visste du at du kan få gnagsår i rompa av å kjøre enduro? Ønsker ikke vise noe bilde (til din store sorg, vil jeg anta?) – men du kan jo forestille deg…

Dette innlegget ble publisert i Enduro. Bokmerk permalenken.

2 svar til Treningsterapi

  1. Isdronningen sier:

    Jeg tviler IKKE på at det kan gi gnagsår!!
    Fortalte jeg deg noen gang om mitt gnagsår etter en ridetur uten sal på «eldre» dager?? Herregud for noen väskende gnagesår på innsiden skinkene…hehehe..
    Og för i tiden fantes ikke det problemet…

  2. ktmcleopatra sier:

    Å nei å nei – er det alderen som tar oss?? Så du mener at vablene er kommet for å bli… Nå er det homperist på rompa som er problemet – klarer ikke å stå og kjøre hele tida – og må nedpå salen innimellom – ergo har jeg blåmerker på rompa og baksida av låra. Men det må vel være noe bra med dette også? Kanskje mindre celluliter og fastere i fisken😀

Legg igjen en kommentar

