Bensin

Enslig spor

Som eneste endurofører i dag ble jeg kanskje litt ivrig.

Kom meg rundt skauløypa med to tilskuere – Roald og Espen. De gikk enda en etappe i den fremadstormende sporten «Gå-enduro»…

Foto og copyright: E. Pedersen

Jeg skulle bare ta en runde til. Og så bare enda en runde til. Da kom jeg på hvorfor jeg egentlig hadde bestemt meg for bare den første runden til: BENSIN. Kan være lurt å ha litt i tanken, men den gikk altså tørr – også helt oppe ved bekken da gitt. Trillet/skjøv/dro/dyttet sykkelen (i snøen) ned til start. Da hadde jeg dratt på meg anstrengelsesastma og kauket som ei ku.

Vel hjemme ble det ny treningsøkt: måkte gårdsplass og veranda. Det har sin pris å like store verandaer, store gårdsplasser og enduro🙂

This slideshow requires JavaScript.

Dette innlegget ble publisert i Enduro. Bokmerk permalenken.

4 svar til Bensin

  1. Bensin bensin
    kommer og går..
    Går og går spesiellt nå med frost i hår..

    Tror jeg legger poesitankene på is…

  2. Isdronningen sier:

    Glemte å endre navnet…

Legg igjen en kommentar

